sobota, 28 czerwca 2014

ZIAJA KREM NAWILŻAJĄCO-MATUJĄCY 25+

Jak już wcześniej wspominałam, moja twarz jest kapryśna, przetłuszcza się w strefie T, za to policzki i okolica ust często bywa wysuszona. Bałam się zawsze używać na nią czegokolwiek nawilżającego, bo zaraz mnie zapychało i powodowało wysyp pryszczy- gigantów, cała się świeciłam, a tego nie znoszę! Dlatego moja wcześniejsza pielęgnacja kończyła się na umyciu twarzy żelem, ewentualnie przetarciu tonikiem. Ale zachciałam kiedyś ,,mieć jakiś krem co by mnie wspomógł w ciężkich chwilach suszy na policzkach” :D I tak oto po przewertowaniu internetu wpadłam na ten oto kremik i od razu go zamówiłam. 25+? No trudno. Pierwsze co mi się rzuciło w oczy, a raczej w nos to śliczny zapaszek, po drugie konsystencja, taka aksamitna, skóra po nim mięciutka, nawilżona i bez żadnego brzydkiego błyszczenia. Tłuścić się zaczynam po około 1,5-2 h, ale u mnie to norma. Myję twarz kilka razy dziennie, bo nie lubię nadmiaru tego sebum i jakoś tak ciężko mi na twarzy. Cena na allegro to około 10zł+ k.w. Jak najbardziej polecam, osobom 25+ jak i tym młodszym .











OD PRODUCENTA:

Lekki, nawilżający krem - zapewnia efekt matowej cery oraz zmniejsza widoczność porów skóry i zaskórników. Przywraca równowagę cerze tłustej i mieszanej. Redukuje wydzielanie sebum i powstawanie zaskórników.Działanie:- absorbuje nadmiar sebum,- likwiduje połysk i matuje skórę,- zmniejsza aktywność gruczołów łojowych,- redukuje widoczność porów i zaskórników,- wiąże wodę i zapobiega jej nadmiernej utracie,- trwale nawilża naskórek oraz głębsze warstwy skóry,- skutecznie regeneruje lipo-strukturę naskórka,- chroni przed promieniami UV i przedwczesnym starzeniem.
 Aqua, Aliminum Starch Octenylsuccinate, Cyclopentasiloxane, Octocrylene, Butylene Glycol, Enantia Chlorantha Extract, Oleanolic Acid, Glycerin, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Butylene Glycol, Dicaprylate/ Dicaprate, Cetyl Alcohol, Cyclomethicone, Dimethicone, Stearyl Alcohol, Cetearyl Olivate, Sorbitan Olivate, Sorbitan Stearate, Caesalpinia Spinosa Gum, Panthenol, Sodium Hyaluronate, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Polysorbate 20, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, DMDM Hydnatoin, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Benzyl Salicylate, Coumarin, Amyl Cinnamal, Limonene, Cinnamyl Alcohol, Citric Acid
MOJE WRAŻENIA:
-nie zmniejsza zaskórników
-może zapychać, niektórych czasem uczula
-nie matowi skóry jak robią to podkłady/pudry matujące
+ dobrze nawilża
+ ma przyjemny zapaszek
+ przyjemna konsystencja
+ zostawia skórę miękką i gładką
+ nie wysusza
+ dobry pod makijaż
+ szybko się wchłania
+ bardzo tani produkt
+ nie roluje się
Na pewno warto po niego sięgnąc jeżeli szukamy swojego ,,ideału", jeśli mamy problemy z suchymi skórkami na twarzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz